Кошик 0
Список порівняння 0
Особистий кабінет
Меню
Увага! Інтернет магазин Поли-Про працює та відвантажує Ваші замовлення у штатному режимі. По причині нестабільного мобільного зв'язку контактні номери телефонів можуть бути за межой доступності. У разі виникнення будь якого питання будь ласка скористайтесь VIBER, Telegram  або залиште заявку на зворотній дзвінок і ми зателефонуємо Вам протягом 10 хвилин. Дякуємо за розуміння.
Наша адреса: Сумська обл., м.Шостка вул. Озерна 41A/119 , 41109
Сумська обл., м.Шостка вул. Озерна 41A/119 , 41109
+380950933059 +380962495370 Замовити дзвінок

Оплата і доставка

Оплата 

  • Банківський переказ.

Перерахунок коштів за реквізитами на розрахунковий рахунок (IBAN).

Форма оплати для фізичних та юридичних осіб. Оплата здійснюється через мобільний додаток вашого банку у форматі IBAN, у відділенні будь-якого банку або з розрахункового рахунку підприємства. Доставка товару здійснюється після надходження коштів на розрахунковий рахунок. 

Найменування одержувача: ФОП Литвиненко Валентина Михайлівна 
Код одержувача: 3160109427
 Назва банку: АТ КБ «ПриватБанк»
 Рахунок одержувача у форматі IBAN: UA433375460000026006025201617
Призначення платежу: оплата за товар

На сторінці “Головна” зайдіть у меню “Сервіси”
Виберіть “За реквізитами”
Введіть або вставте скопійований номер рахунку одержувача у форматі IBAN
Підтвердіть оплату

або

На сторінці “Головна” виберіть “Платежі”
Перейдіть у самий низ і знайдіть кнопку “За реквізитами”
Введіть або вставте скопійований номер рахунку одержувача у форматі IBAN
Підтвердіть оплату

  •  Наложений платіж (післяоплата)
Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення і товарного чеку виключно в національній валюті. Можлива як онлайн оплата банківською картою, так і оплата готівкою. Вартість послуги за тарифами компанії + 20 грн. + 2% від суми товару.

  • Онлайн оплата картой VISA/MasterCard - WayForPay
Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.
Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом:
Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі "Оплата" вам потрібно вибрати «Онлайн оплата картой VISA/MasterCard - WayForPay». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
Увага: всі комісії по переказу коштів лягають на платника!

Доставка 

Після того як Ви оформили замовлення на сайті Poly-Pro наші співробітники відправлять його через траспортну компанію "Нова Пошта" згідно тарифів компанії з якими ви можете ознайомитись  за цим посиланням.  Відправка деталей відбувається день в день, за умови наявності запчастин на складі та за графіком роботи транспортної компанії.
Якщо деталі необхідно виготовити по індівідуальним розмірам, менеджер повідомить строк виготовлення по телефону. 

  • У відділення Нової Пошти по всій території України
Замовлення опрацьовується на протязі 1 робочого дня.
Терміни доставки до відділення «Нова пошта» - 1 день.
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»
Доставка до Відділення «Нова пошта» здійснюється за тарифами Нової пошти, середня вартість складає 100 грн, оплата вартості доставки здійснюється на відділенні при отриманні товару.

  • Адресна доставка, Кур’єром Нової пошти (адресна доставка до дверей по всій території України)
Замовлення опрацьовується на протязі 1 робочого дня.
Адресна доставка замовлень здійснюється кур'єром компанії "Нова пошта" протягом 1-3 днів.
Оператор контакт-центру уточнює наявність товару стосовно вашого замовлення, узгоджує з вами адресу, зручні дати доставки.
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою кур'єру.
Вартість доставки - згідно з тарифами перевізника, середня вартість складає 100 грн.

Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і т.д.), Необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.